מנועי דיזל 2.4, 2.8 ו-3.0 מיפן | מנועים לעבודה קשה | אחריות מלאה
טויוטה היילקס היא ללא ספק אחת הטנדרים החזקות, האמינות והפופולריות ביותר בישראל ובעולם. עם מוניטין של עשרות שנים של עמידות בתנאים קשים - בנייה, חקלאות, שטח, גרירה ועבודות כבדות - ההיילקס הפכה לסמל של חוזק ואמינות. אם המנוע של ההיילקס שלך נפגע, נשחק או סובל מבעיות טכניות, אנחנו מציעים את הפתרון המקצועי והמשתלם ביותר בישראל.
ב-Motorparts.co.il אנחנו מתמחים באספקה והתקנה של מנועי דיזל מקוריים לטויוטה היילקס מכל הדגמים והשנתונים. המנועים שלנו מגיעים במיבוא ישיר מיפן, ממקור מוסמך ואמין, ומיועדים להחזיר את הטנדר העמיד שלך לעבודה קשה ולשנים רבות של שירות מצוין.
היילקס בישראל נמכרת בעיקר עם מנועי דיזל טורבו חזקים: מנוע 2.4 ליטר (2GD-FTV) עם 150 כוח סוס המתאים לעבודות קלות-בינוניות וחסכוני יחסית, מנוע 2.8 ליטר (1GD-FTV) עם 177-204 כוח סוס בדגמים החדשים המציע כוח עצום לגרירה ושטח, ומנוע 3.0 ליטר (1KD-FTV) עם 171 כוח סוס בדגמים ישנים יותר שהוכיח את עצמו כאחד המנועים העמידים ביותר שטויוטה ייצרה. כל המנועים הללו ידועים באמינות יוצאת דופן - רבים עוברים 500,000-600,000 ק״מ בעבודה קשה!
למה לבחור מנוע מיבוא להיילקס? היילקס יפנית משמשת בעיקר בחקלאות, בנייה ועבודות תשתית - כלומר עבודה קשה, אבל עם תחזוקה יפנית קפדנית. המנועים שלנו מגיעים מרכבי היילקס מקוריים עם קילומטראז׳ של 80,000-120,000 ק״מ בלבד, לאחר שעבדו בתנאים טובים (כבישים מעולים, אקלים מתון, שמן איכותי וטיפול שוטף). זה אומר שאתה מקבל מנוע דיזל חזק ואמין במחצית המחיר של מנוע חדש.
השירות המקיף שלנו כולל: ייעוץ מקצועי חינם לזיהוי המנוע המתאים לדגם ולשנת הייצור, הזמנה והובלה מאובטחת מיפן תוך 2-3 שבועות, התקנה מקצועית על ידי מכונאי דיזל מומחים שמכירים לעומק את מנועי ההיילקס, החלפת שמן, מסננים וכל הנוזלים, בדיקות קפדניות של מערכת הזרקה, טורבו, קירור ולחצים, ואחריות מלאה.
טויוטה היילקס היא השקעה לטווח ארוך - טנדר חזק שמיועד לעבוד שנים רבות. החלפת מנוע להיילקס עם עלות של 15,000-22,000 ₪ (כולל התקנה) היא משתלמת הרבה יותר מרכישת טנדר אחר שיעלה 150,000-250,000 ₪ לפחות. אם המרכב, תיבת ההילוכים, המתלים ומערכת ההינע בסדר - זו החלטה נכונה. צור קשר עכשיו ב-054-715-5029 ותן להיילקס שלך להמשיך לעבוד!
| קריטריון | מנוע מיבוא (יפן) | מנוע מקומי (פירוק) |
|---|---|---|
| קילומטראז' | ✓ 80,000-120,000 ק״מ אמיתי | ✗ 200,000-350,000 ק״מ+ |
| תנאי עבודה | ✓ עבודה יפנית מבוקרת, כבישים מצוינים | ✗ עבודה ישראלית קשה, חום, אבק, שטח |
| תחזוקה | ✓ תחזוקה יפנית קפדנית, שמן איכותי | ~ תלוי בבעלים (לרוב לא מספיק) |
| מצב המנוע | ✓ מצב מצוין, בלאי מינימלי | ✗ בלאי גבוה, שחיקה |
| טורבו ומזרקים | ✓ במצב מעולה, לא דורשים החלפה | ✗ לרוב דורשים החלפה (עלות גבוהה) |
| אחריות | ✓ אחריות מלאה | ✗ לרוב ללא אחריות |
| מחיר | ✓ 15,000-22,000 ₪ (כולל התקנה) | ~ 12,000-18,000 ₪ (+ תיקונים) |
| אורך חיים צפוי | ✓ 300,000-400,000 ק״מ נוספים | ✗ 100,000-200,000 ק״מ (לא ודאי) |
המסקנה: מנוע דיזל מיבוא מיפן מציע יתרון עצום בכל הקריטריונים. להיילקס - רכב עבודה שמיועד לשנים - מנוע איכותי הוא ההשקעה הנכונה שתחזיר את עצמה בשנים של עבודה אמינה!
להלן טבלת מנועי הדיזל הזמינים לכל דגמי טויוטה היילקס שנמכרו בישראל. כל מנוע מגיע עם תעודת קילומטראז׳ מקורית מיפן ואחריות מלאה.
| שנה | נפח (ליטר) | כוח סוס | תיבת הילוכים | סוג דלק | קוד מנוע | טווח מחירים |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 2024 | 2.8 | 204 | אוטומט 6AT | דיזל | 1GD-FTV | 20,000-22,000 ₪ |
| 2022 | 2.8 | 177 | אוטומט 6AT | דיזל | 1GD-FTV | 18,500-20,500 ₪ |
| 2020 | 2.4 | 150 | אוטומט 6AT | דיזל | 2GD-FTV | 17,000-19,000 ₪ |
| 2018 | 2.4 | 150 | ידני | דיזל | 2GD-FTV | 15,500-17,500 ₪ |
| 2016 | 3.0 | 171 | אוטומט 5AT | דיזל | 1KD-FTV | 15,000-17,000 ₪ |
התקשר אלינו ב-054-715-5029. נקבל פרטים על הרכב (שנה, נפח מנוע - 2.4/2.8/3.0, תיבה ידנית/אוטומטית, 2WD/4WD) ונזהה את המנוע המדויק. ייעוץ חינם על כוח המנוע הנדרש לשימוש שלך.
נשלח הצעה כוללת: מנוע דיזל, טורבו, משלוח, התקנה מקצועית, שמן דיזל איכותי, מסננים ואחריות. המחיר סופי - למנועי היילקס אין עלויות נסתרות.
המנוע נבדק ביפן (קומפרסיה, לחץ שמן, טורבו, מזרקים) ונארז בקפידה מיוחדת. מנועי דיזל גדולים (עד 250 ק״ג) מובלים בקונטיינר מיוחד עם הגנה מפני לחות ומלח.
המנוע מגיע תוך 2-3 שבועות, עובר בדיקת קבלה (וידוא קוד מנוע, בדיקת טורבו, מזרקים ומצב כללי) ומוכן להתקנה. נעדכן אותך בכל שלב.
הרכב מגיע למוסך דיזל מומחה. מנתקים מערכות הזרקה, טורבו, אינטרקולר, קירור, חשמל, אקזוסט, תיבת הילוכים ומורידים את המנוע בעזרת מנוף. מנועי דיזל גדולים דורשים ציוד מקצועי.
המנוע מותקן במדויק, חיבור תיבה (ידנית/6AT/5AT), מערכת הזרקה, טורבו, אינטרקולר, קירור, אקזוסט וכל הרכיבים. מילוי שמן דיזל איכותי (15W-40), נוזל קירור, בדיקת לחצים ובדיקה קפדנית של כל מערכת הדלק.
בדיקות: התנעה, טמפרטורה, לחץ שמן, לחץ טורבו, עשן פליטה, רעשים, בדיקת הינע (2WD/4WD) ונסיעת מבחן עם עומס. רק אחרי אישור 100% - מסירה עם אחריות מלאה לעבודה קשה.
כל מנועי ההיילקס נבנו לעבודה קשה ועמידות קיצונית. מנוע ה-1GD-FTV החדש נחשב לאחד ממנועי הדיזל המתקדמים ביותר של טויוטה, המנוע 2GD-FTV מציע איזון מושלם, והמנוע הוותיק 1KD-FTV הוכיח את עצמו במשך שנים כמנוע בלתי מנוצח. רבים מהמנועים עוברים 500,000-600,000 ק״מ בעבודה קשה!
מחיר מנוע דיזל לטויוטה היילקס נע בין 15,000 ₪ לדגמים ישנים עם מנוע 3.0 ליטר ועד 22,000 ₪ לדגמים חדשים עם מנוע 2.8 ליטר טורבו מתקדם (204 כוח סוס). המחיר משתנה לפי שנת ייצור, נפח המנוע (2.4/2.8/3.0), כוח הסוס ומצב המנוע. המחיר כולל משלוח מיפן, התקנה מקצועית על ידי מומחי דיזל, שמן דיזל איכותי, מסננים ואחריות מלאה. מנועי דיזל להיילקס יקרים יותר בשל גודלם הגדול, החוזק והטכנולוגיה המתקדמת.
טויוטה היילקס בישראל מגיעה עם מנועי דיזל טורבו בלבד: מנוע 2.4 ליטר (2GD-FTV) עם 150 כוח סוס ו-343-400 Nm המתאים לעבודות קלות-בינוניות, מנוע 2.8 ליטר (1GD-FTV) עם 177-204 כוח סוס ו-420-500 Nm בדגמים חדשים המציע כוח עצום לגרירה כבדה ושטח קשה, ומנוע 3.0 ליטר (1KD-FTV) עם 171 כוח סוס ו-343-410 Nm בדגמים ישנים יותר שהוכיח את עצמו במשך שנים. כל המנועים ידועים בעמידות יוצאת דופן - רבים עוברים 500,000+ ק״מ!
תהליך החלפת מנוע דיזל מלא לטויוטה היילקס לוקח בין 4-6 ימי עבודה. מנועי הדיזל הגדולים והכבדים של ההיילקס (עד 250 ק״ג) דורשים ציוד הרמה מיוחד, התקנה קפדנית של מערכת ההזרקה המתקדמת (Common Rail), טורבו, אינטרקולר וכל המערכות הנלווים. זמן האספקה מיפן: 2-3 שבועות במשלוח מאובטח.
החלפת מנוע להיילקס כדאית מאוד! עלות של 15,000-22,000 ₪ (כולל התקנה) נמוכה משמעותית לעומת קניית טנדר אחר - היילקס משומשת עולה 150,000-250,000 ₪ לפחות, והיא אחד הטנדרים החזקים והאמינים ביותר בעולם. אם המרכב, תיבת ההילוכים (6AT/5AT או ידנית), המתלים, מערכת ההינע (4WD) והמסגרת בסדר - החלפת מנוע תחזיר את הרכב לעבודה קשה לשנים רבות. היילקס מיועדת לחיים ארוכים!
מנוע 2.8 ליטר (1GD-FTV) חזק משמעותית עם 177-204 כוח סוס (לפי דגם) ומומנט עצום של 420-500 Nm, לעומת מנוע 2.4 ליטר (2GD-FTV) עם 150 כוח סוס ו-343-400 Nm. המנוע 2.8 מתאים יותר לגרירה כבדה (עד 3.5 טון), נהיגה בשטח קשה, עבודות בנייה ונסיעות עם משקל רב. המנוע 2.4 חסכוני יותר בדלק ומתאים לשימוש עירוני, כפרי ולעבודות קלות-בינוניות. שני המנועים אמינים מאוד!
בהחלט! מנועים מיבוא להיילקס מיפן הם מהאמינים ביותר. היילקס יפנית משמשת בעיקר לעבודות חקלאיות, בנייה ותחבורה - כלומר עבודה קשה אבל מתוחזקת היטב. המנועים מגיעים עם 80,000-120,000 ק״מ אמיתי, נבדקים לפני משלוח (קומפרסיה, טורבו, מזרקים, לחץ שמן) ומגיעים עם אחריות מלאה. מנועי הדיזל של טויוטה - 1GD-FTV, 2GD-FTV ו-1KD-FTV - ידועים כאחד המנועים העמידים ביותר שנוצרו, עם רבים שעוברים 500,000-600,000 ק״מ בעבודה קשה! אנחנו מספקים אחריות מלאה גם לעבודה קשה.
מנועי דיזל חזקים 2.4, 2.8 ו-3.0 | אחריות מלאה | מומחים במנועי טנדר